Hoofdmenu:
Computerhulp aan onze leden
Beste leden regelmatig krijg ik de vraag hoe kan ik verhinderen dat spam , malwere , virussen en andere ongewenste mail in mijn mailbox Post Inn te bekijken valt .
Daarom wil ik jullie de juiste werkwijze mee delen hoe ik te werk ga .
Ik wil jullie wel verwittigen dat spam en andere afzenders zich zo maar niet laten opzij zetten hoor , door steeds maar dagelijks volgende systeem toe te passen komt men er op een tiental dagen toe om nog dagelijks een vijftal nieuwe ongewenste afzenders de mond te snoeren en dan ook hun mails niet meer te lezen te krijgen .
Wel alle dagen je map verwijderde items leeg maken hé.Maar dat vraagt maar enkele seconden .
Ga naar je Outlook of Outlook Express , klik op het te verbannen emailadres klik dan op bericht bovenaan in de werkbalk van je outlook , daarna kies je in het menu dat verschijnt Afzender blokkeren daar klik je op en er verschijnt een venster waar je ja moet klikken dan krijg je de bevestiging dat het adres dat je toegevoegd is aan de lijst van geblokkeerde afzenders .
Heb je dan per ongeluk toch een adres aangeklikt als te blokkeren afzender dat kan gemakkelijk hersteld worden op volgende manier :
Klik bovenaan op Extra , in het menu dat verschijnt ga je naar berichtregels dan zie je staan E-mail daar op klikken en je vindt daar allemaal jouw geblokkeerde mailadressen daar ga je dan op zoek naar het emailadres dat je per abuis hebt geblokkeerd je klikt er op en dan op verwijderen , dan bevestigen en de mails van dat mailadres komt terug in je Post-Inn terecht .
Als er nog vragen zijn kan je mij altijd bereiken op volgend mailadres: rocofort.hc@telenet.be
Rocofort